Головне меню
Податкове ПРАВО

Критерії ризиковості платника

ПДВ

12 ЛЮТОГО 2021 РІК
Критерії ризиковості платника податку – це перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку. У разі коли підприємство підпадає під дані критерії, то це може призвести до негативних наслідків – аж до блокування діяльності.
Дані критерії перелічені в Постанові Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 року «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок).

Такими критеріями ризиковості є:

1. податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;

2. обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/ розрахунках коригування зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менш як 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить понад 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3. загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить понад 1 млн гривень;

4. у податковій накладній / розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Порядок виведення компанії з критеріїв ризиковості.
Перш за все, потрібно зрозуміти причину (а точніше хто з контрагентів на думку податкової порушив «ланцюг постачання»).

Після цього, потрібно подати відповідне Пояснення до контролюючого органу та всі первинні документи, що стосуються господарської діяльності підприємства та реальності здійснення господарських операцій. Пояснення та документи потрібно подавати виключно в електронній формі.

Конкретно які саме потрібні для цього документи:
  • Перш за все це повинні бути базові документи, що підтверджують здатність компанії функціонувати. Найчастіше це договір оренди офісу, складу, транспорту. Підтвердження наявності персоналу, ліцензій, дозволів тощо;
  • також потрібні первинні документи, які складалися на операцію з «підозрілим» контрагентом – договір, витратні і транспортні накладні, платіжні доручення;
  • інші документи, що стосуються діяльності підприємства.


Олександр Ліпич, старший юрист АЛЬФА-ОКС
Олександр Ліпич
Старший юрист, автор статті. 12.02.2021 рік
У разі винесення рішення комісії контролюючого органу про розблокування ПН/РК не на нашу користь, то в такому випадку, потрібно оскаржувати відповідне Рішення комісії в судовому порядку за правилами адміністративного процесу.

За аналізом останньої судової практики, можна сказати, що відповідні спори вирішуються на користь господарського підприємства, а отже підприємство виключають з критеріїв ризиковості.
Оксана Кацалап
Директор Юридичної компанії АЛЬФА-ОКС
Команда АЛЬФА-ОКС професійно займається вирішенням юридичних завдань понад 10 років. Експертне знання законодавства України та широка юридична практика дозволяють нашим юристам та адвокатам досягати позитивного результату навіть у найскладніших випадках.

Наша компанія пропонує своїм клієнтам допомогу у вирішенні проблеми будь-якої складності в усіх галузях права. Індивідуальний підхід до кожного гарантує економію Вашого часу та коштів.

Щоб отримати безкоштовну консультацію юриста, залишіть звернення про зворотній дзвінок або телефонуйте самостійно за номером +380958512285

Новини
Поінформований, значить озброєний.
Будь в курсі останніх новинок юридичного бізнесу
Підпишіться на нашу розсилку, щоб бути в курсі останніх новин нашої компанії
Натискаючи на кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтесь з політикою конфіденційності.
Юридична компанія АЛЬФА-ОКС

Адреса:
м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 62, БЦ «Ферммаш», 7 поверх, офіс 55

Адреса для листування:
04112, м. Київ, вул. Дегтярівська,
буд. 62, офіс 55

Телефон: +38 095 851 22 85
Email: ok.katsalap@gmail.com

Заїзд до Бізнес центру «ФЕРММАШ» можливий тільки з вулиці Парково-Сирецька. Перед візитом, просимо надіслати номер машини, щоб охорона з легкістю пропустила на парковку.
Error get alias
Щоб замовити послугу
заповніть колонки нижче
Чекаю на дзвінок!
Made on
Tilda