Послуги для ФОП
Юридичні послуги для фізичної особи - підприємця: реєстрація, підбір системи оподаткування, внесення змін, бухгалтерське обслуговування, повернення податків або здійснення ліквідаційних дій.
Підкинь роботи юристу - замовляй послугу!
Заповни форму звязку. Вкажи свій емайл або номер телефону на вибір.
Завжди на звязку: +380958512285
Щоб замовити послугу
заповніть колонки нижче
Юридичні послуги
Для Фізичної особи-підприємця
Обери один із наведених нижче варіантів
Реєстрація
Внесення змін
Податки та господарська діяльність
Бухгалтерське обслуговування
Ліквідація
реєстрація
Реєстрація ФОП
Реєстрація Фізичної особи-підприємця у Києві, Київській області та по всій території України
Яку інформацію надати?
  • Паспорт (фото, копія);
  • Ідентифікаційний номер (фото, копія);
  • Дата народження (число, місяць, рік);
  • Інформація для зв'язку (номер телефону, E-mail);
  • Інформація про види діяльності (КВЕД)
Крім вказаної інформації, необхідно оформити нотаріальну довіреність..

Термін виконання замовлення, з моменту отримання довіреності:
  • 1 день - реєстрація фізичної особи-підприємця;
  • 1 день - постановка на облік ДФСУ платником податків;
  • 2-3 дні отримання Виписки з ЄДР;
  • 3-10 днів - реєстрація Книги обліку доходів;
  • 3-10 днів - отримання Витягу про платника податків;
Терміни реєстрації книги обліку доходів залежить від швидкості роботи органів ДФС. На жаль, юрист не завжди в змозі прискорити даний процес.

Що я отримаю в результаті?
- Інформація про ФОП відображається у реєстрах ЄДР та ДФСУ;
- Виписка з ЄДР;
- Витяг з реєстру платників Єдиного податку;
- Витяг з реєстру платників ПДВ (у разі реєстрації платником ПДВ);

Вартість послуг:
Натисніть, щоб відкрити
Реєстрація ФОП "all inclusive"
  • Реєстрація ФОП "під ключ" - м. Київ - 1600 грн.
  • Реєстрація ФОП "під ключ" - Київска область - 2250 грн.
  • Реєстрація ФОП "під ключ" - Україна - 3100 грн.
У вартість входить:
  • Підбір КВЕД та системи оподаткування;
  • Розробка пакету документів;
  • Проведення реєстраційних дій;
  • Реєстрація платником Єдиного податку;
  • Реєстрація платником ПДВ (за потреби);
  • Реєстрація книги обліку доходів;
  • Отримання Виписки з ЄДР та Витягу ЄП;
  • Доставка документів по Києву;
P.s. Нотаріальна довіреность оплачується окремо, безпосередньо нотаріусу.
Розробка пакету документів
Розробка пакету документів - 650 грн:
  • заява про державну реєстрацію ФОП
  • заява про перехід на спрощену систему оподаткування
  • заява про постановку на облік платником ПДВ
  • заява про реєстрацію книги обліку доходів;
Супровід державної реєстрації
Супровід державної реєстрації - 300 грн.
  • подача документів до ЦНАПу;
  • перевірка у реєстрі ЄРД стан ФОП;
  • отримання Виписки про державну реєстрацію;
Постановка на облік ДФСУ
Постановка на облік ДФСУ - 350 грн.
  • подача заяви до ЦОППу;
  • перевірка статусу ФОП у реєстрі ДФС;
Книга обліку доходів
Реєстрація книги обліку доходів - 500 грн.
  • підготовка книга обліку до реєстрації;
  • подача книги та заяви до ЦОППу;
  • отримання книги обліку доходів;
Витяг платника податку
отримання витягу платника податку- 500 грн.
  • подача заяви;
  • отримання витягу платника Єдиного податку;
Внесення змін
Внесення змін до ЄДР
Які відомості про ФОП можемо змінювати?
Фізична особа підприємець зобовязана внести оновлені відомості до ЄДР у випадку таких змін:
  • Зміна імені, прізвища та паспотрних даних;
  • Зміна місця проживання (прописки);
  • Зміна КВЕД (видів економічної діяльності);
  • Зміна системи оподаткування;
  • Зміна громадянства;
  • Зміна контактної інформаії (тел., емаіл, тощо)

Які дані/документи надати?
  • Інформацію про зміну;
  • Нотаріально завірену довіреність (її копію);

Термін виконання замовлення, з моменту отримання довіреності:
  • 1 день - внесення змін до відомостей про фізичну особу-підприємця;
  • 2-3 дні отримання Виписки з ЄДР

Що я отримаю в результаті?
- Оновлена інформація про ФОП відображається у реєстрах ЄДР та ДФСУ;
- Виписка з ЄДР;

Вартість послуг:
Натисніть, щоб відкрити

Внесення змін до ЄДР
Внесення змін до ЄДР - м. Київ - 800 грн.
Внесення змін до ЄДР - Київська обл. - 1400 грн.
Внесення змін до ЄДР - Україна - 2000 грн.
    Податки та господарська діяльність
    Податкове планування
    Система оподаткування ФОП
    Загальна система оподаткування присвоюється автоматично при реєстрації ФОП. Податок на прибуток становить 18% від доходів. Перевагою такої системи є відсутність будь-яких обмежень або умов відносно економічної діяльності ФОП.

    Спрощена система оподаткування обирається для сплати Єдиного податку (максимум 5% від доходу). Всього виділяють 3 групи Єдиного податку:
    • Перша група для того, хто займається роздрібним продажем на ринку та/чи надає побутові послуги населенню. При цьому не перебувають у трудових відносинах з працівниками, а дохід за календарний рік не перевищує 300 тисяч грн.
    • Друга група корисна тому, хто надає послуги населенню та платникам єдиного податку, займається виготовленням чи продажем товарів, ресторанною діяльністю. При цьому існує обмеження кількості працевлаштованих осіб (не більше 10). Дохід за календарний рік повинен бути не більше 1,5 млн. грн.
    • Третя група, у якій відсутні обмеження з кількості працевлаштованих осіб. Дохід яких не перевищує 5 млн грн за календарний рік.
    • Четверта група для фермерів (виробники сільськогосподарських товарів) при певних умовах. Більшість ставок єдиного податку визначаються місцевими органами самоврядування, а для третьої групи вони прописані в ПКУ.
    Податок на додану вартість (ПДВ) один з непрямих податків, який закладається у вартість товарів, робіт чи послуг. Обов'язок реєструватися платником ПДВ виникає, якщо дохід за календарний рік перевищує 1 млн. грн. (виключення: платники єдиного податку 1-2 груп).
    • Плюси ПДВ: можливість зменшити податкові зобов'язання, купуючи товари чи замолюючи роботи/послуги у інших платників ПДВ.
    • Мінуси ПДВ: контроль ДФС за коректною сплатою ПДВ та отримання податкового кредиту. Саме тому ведення податкової звітності необхідно здійснювати дуже уважно.
    Вартість послуг:
    Натисніть, щоб відкрити
    Податки та господарська діяльність
    • 500 грн/30 хв. - юридична консультація з питань ЄСВ, нерухомості, податкового, трудового законодавства та інше
    • 500 грн. - виготовлення/зміна печатки, факсиміле
    • 600 грн - отримання статусу платника єдиного податку (ЄП) / платника ПДВ
    • від 400 до 1100 грн. - розробка документів, договорів тощо
    Бухгалтерське обслуговування
    Бухгалтерський аутсорсинг
    Чому це важливо?
    Бухгалтерський облік відіграє значну роль в успішному веденні Вашого бізнесу. Від нього залежить правильне здійснення фінансово-господарської діяльності організації.

    Для якісного бухгалтерського супроводу, достатньо укласти договір на бухгалтерське обслуговування з організацією, досвідчені фахівці якої не лише добре виконуватимуть свою роботу, але і завжди допоможуть у розв'язанні всіх питань, пов'язаних з бухобліком і податковим законодавством. Це суттєво економить час керівника і звільняє його від вирішення важких завдань, а також зменшить фінансові затрати підприємства.

    Кращим рішенням для Вас буде бухгалтерський аутсорсинг, який здійснюватиметься фахівцями нашої компанії.

    • поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
    • нарахування та виплата заробітної плати;
    • консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
    • здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
    • представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
    Вартість послуг:
    Натисніть, щоб відкрити
    Платник податку на прибуток
    Бухгалтерський супровід для платника податку на прибуток від 1000 грн/міс
    Бухгалтерський супровід для платника податку на прибуток ПДВ від 1500 грн./міс
    Платник Єдиного податку 1 група
    Бухгалтерський супровід для платника Єдиного податку від 500 грн/міс

    Платник Єдиного податку 2 група
    Бухгалтерський супровід для платника Єдиного податку від 600 грн/міс
    Платник Єдиного податку 3 група
    Бухгалтерський супровід для платника Єдиного податку від 600 грн/міс
    Бухгалтерський супровід для платника Єдиного податку ПДВ від 900 грн/міс
    Платник Єдиного податку 4 група
    За домовленістю
    Ліквідація ФОП
    Ліквідація фізичної особи-підприємця
    Деталі про послугу
    Для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за його власним рішенням необхідно подати документи в реєстраційну службу за місцем проживання. Державний реєстратор вносить в Єдиний державний реєстр запис про припинення підприємницької діяльності. З цієї миті фізична особа втрачає статус підприємця.

    За бажанням, можна пройти перевірку із сплати податків і зборів, із сплати єдиного соціального внеску і сплати страхових коштів, в податковій інспекції і пенсійному фонді. Разом з тим, тепер такі перевірки не є обов`язковими, хоч контролюючі органи і мають право провести їх за власною ініціативою, протягом 3 років з дати припинення ФОП

    Ліквідацію фізичної особи-підприємця за власним рішенням можна розділити на декілька етапів:
    • 1 етап - згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців» необхідно внести запис в ЄДР про ліквідацію фізичного особи-підприємця за власним бажанням. Отримуємо повідомлення про припинення підприємницької діяльності.
    • 2 етап - Проводиться перевірка сплати податків і зборів в податковій інспекції. Після закінчення перевірки отримуємо довідку про відсутність заборгованостей з податків і зборів.
    • 3 етап - Проводиться перевірка за платежами єдиного соціального внеску в податковій інспекції. Після закінчення перевірки отримуємо довідку про відсутність заборгованостей за платежами єдиного соціального внеску.
    • 4 етап - Проводиться перевірка із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду. Після закінчення перевірки отримуємо довідку про відсутність заборгованостей із сплати страхових коштів.
    • 5 етап - Знімаємо з обліку в органах Статистики (якщо про ФОП внесена інформація в ЄДРПОУ).
    Ліквідація ФОП
    Ліквідація ФОП під ключ - 1100 грн.
    • подання документів державному реєстратору і отримання повідомлення про ліквідацію ФОП
    • подання ліквідаційної звітності
    • подання документів в податковий орган для проведення перевірки
    • подання документів до пенсійного фонду
    Ліквідація ФОП та проходження перевірок
    Ліквідація ФОП під ключ - від 4000 грн.
    • подання документів державному реєстратору і отримання повідомлення про ліквідацію ФОП
    • подання ліквідаційної звітності
    • подання документів в податковий орган для проведення перевірки
    • подання документів до пенсійного фонду
    • проходження перевірки в податковому органі з податків і зборів
    • отримання довідок про відсутність заборгованості з податків і зборів
    • проходження перевірки з платежів єдиного соціального внеску
    • отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів єдиного соціально внеску
    • проходження перевірки в пенсійному фонді із сплати страхових коштів
    • отримання довідки про відсутність заборгованості із сплати страхових коштів
    ЧОМУ МИ?
    Переваги співпраці з нами
    Мобільність
    Офіс знаходиться на Майдані Незалежності до нас зручно дістатися з будь-якої частини Києва. Також, виїзд фахівця і доставка документів по Києву безкоштовно.
    Швидкість у роботі
    Замовлення виконуються відразу з моменту їх отримання. Не звикли відкладати роботу, таким чином, бажаний результат отримуємо максимально швидко
    Зручність в оплаті
    Не вимагаємо 100% передоплати. Основний розрахунок проводиться по факту надання послуг та здійснюється у зручний для Вас спосіб
    Як ми працюємо
    Послуги оплачуються при замовленні або
    по факту виконаної роботи
    Заявка
    Заповнюєш форму зв'язку або телефонуєш: уточнюєш ціну, терміни та перелік документів необхідних для роботи
    Нотаріус
    Під час зустрічі у нотаріуса завіряємо довіреність на ім'я одного з наших юристів та укладаємо угоду про співпрацю
    Реєстраційна робота
    Юрист готує документи, подає до реєстраційної служби чи ДФС. Моніторить хід їх опрацювання державними органами
    Приймай замовлення!
    Документи, отримані в результаті реєстрації, передаємо під час зустрічі у нас в офісі, кур'єрською доставкою або поштовим відправленням
    Блог
    Публікації та новини
    Щоб бути в курсі останніх новин
    Підпишись на розсилку
    Електронну адресу отримано.
    Розсилка з новинами відбувається раз в місяць.
    Контакти
    +38 (044) 278-85-25
    +38 (095) 851-22-85
    +38 (097) 885-88-58

    alfa.o.office@gmail.com

    01001, м. Київ
    вул. Хрещатик, буд. 7/11, офіс 615
    центральний вхід у будівлю
    6 поверх
    Меню
    • Головна
    • Послуги
    • Прайс-лист
    • Блог
    • Контакти
    Послуги
    • Реєстраційна робота
    • Послуги для ФОП
    • Договори та ЗЕД
    • Податкове право
    • Митне право
    • Судово-претензійна робота
    Послуги
    • Трудове право
    • Міграційне право
    • Абонентське обслуговування
    • Реєстрація ТМ
    • Нерухомість, будівництво, право на землю
    Підписка на новини
    © 2015 ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "АЛЬФА-ОКС"
    Website Development: Tilda
    Made on
    Tilda