Корпоративне право
Реєстрація ТОВ у м. Києві та по всій території України. Внесення змін. Проведення ліквідаційних дій.
Щоб замовити послугу
заповніть колонки нижче
Обери один із наведених нижче варіантів
РЕЄСТРАЦІЯ
ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ЛІКВІДАЦІЯ
Реєстрація ТОВ, ТДВ, ПП, ГО, БФ
Реєстрація юридичної особи. Купівля ТОВ*
Які бувають юридичні особи?
  • ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
  • ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
  • АО - акціонерне товариство;
  • ПП - приватне підприємство;
  • ДП - дочірнє підприємство;
  • ФГ - фермерське господарство;
  • ГО - Громадська організація;
  • БФ - Благодійний фонд;
  • БО - Благодійна організація;
Реєстрація юридичної особи "під ключ" можлива у термін від одного дня. Досвідчений фахівець порадить оптимальну організаційно-правову форму з урахуванням умов оподаткування в Україні, та, при необхідності, допоможе з оформленням юридичної адреси та відкриттям рахунку в банку.

Інформація, потрібна для реєстрації:
  • Назва та адреса підприємства;
  • Копія паспорту та ідентифікаційний номер засновника (-ів);
  • Копія паспорту та ідентифікаційний номер директора;
  • Відомості про розмір статутного капіталу;
  • Якщо засновниками виступає кілька осіб - інформація про розподіл часток між ними в статутному капіталі;
  • Нотаріально завірена довіреність на представника юридичної фірми;
  • Відомості про основні види діяльності (КВЕД)
  • Інформація про систему оподаткування (Загальна, загальна + ПДВ, єдиний податок 5%, єдиний податок 3% + ПДВ);
  • Код ЄДРПОУ засновника (якщо засновник - юридична особа);
Питання системи оподаткування та перелік КВЕДів вирішується в ході розробки документів юристом, який пояснить особливості кожного з варіантів та допоможе підібрати кращий варіант, залежно від виду діяльності новостворюваного підприємства.

Для реєстрації юрист готує такі документи:
  • Рішення засновника про створення юридичної особи;
  • Статут підприємства;
  • Реєстраційні форми;
  • Шаблон нотаріальної довіреності на представника;
  • Ненотаріальна довіреність;
  • Заява про постановку на облік платників податків;
  • Внутрішні протоколи засновників (якщо засновники - юридичні особи);
В ході розробки реєстраційних документів, юрист організовує зустріч засновників з нотаріусом, для підписання та завірення документів.

Терміни реєстрації, з моменту отримання замовлення:
1 день - розробка пакету документів;
1 день - організація підписання у нотаріуса, юридичний супровід;
1 день - подача документів до ЦНАПу;
2-3 дні - отримання Виписки ЄДР;
2-3 дні - постановка на облік платника податків;
1 день - печатка замовляється на наступний день з моменту реєстрації. Проте її стиль, колір, оснастка обирається відразу.
Купівля-продаж корпоративних прав (частки в ТОВ)
Той, у кого виникла потреба в реєстрації ТОВ "на вчора" звертається до фахівця за пошуком вже зареєстрованого Товариства з обмеженою відповідальністю, з метою купівлі його частки.
Юрист у свою чергу проводить відповідний пошук та перевірку ТОВ, готує документи для її покупки, та проводить реєстраційні дії.

Процедура купівлі корпоративних прав ТОВ триває 2-3 дні з моменту отримання замовлення:
  • Підбір, перевірка ТОВ;
  • Розробка договору, акту передачі частки, статутних та реєстраційних документів;
  • Організація та проведення зустрічі з нотаріусом;
  • Проведення реєстраційних дій;
  • Подача документів для переходу на бажану систему оподаткування;
  • Підготовка пакету документів, для відкриття рахунку в банку;
  • Надання консультацій з питань оподаткування та перевірок органів ДФС та Держпраці;

Вартість послуг:
Натисніть на текст нижче, щоб відкрити
Юридична консультація
Консультування у сфері корпоративного управління, підбору оптимальної моделі ведення бізнесу та системи оподаткування - є безкоштовним в ході здійснення реєстраційних дій.
Реєстрація юридичної особи - м. Київ
  • 2500 грн - ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
  • 2500 грн - ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
  • 4500 грн. - АО - акціонерне товариство;
  • 2500 грн. - ПП - приватне підприємство;
  • 2500 грн. - ДП - дочірнє підприємство;
  • 3000 грн. - ФГ - фермерське господарство;
  • 3000 грн. - ГО - Громадська організація;
  • 3000 грн. - БФ - Благодійний фонд;
  • 3000 грн. - БО - Благодійна організація;
+ 800 грн - за учасника нерезидента або іноземної компанії у статутних документах

Послуга включає в себе:
  • Податкове планування;
  • Підбір видів економічної діяльності;
  • Розробка статутної документації;
  • Організація та супровід підписання документів у нотаріуса;
  • Взаємодія з реєстраційною службою та фіскальними органами;
  • Контроль за внесенням інформації до державних реєстрів.
Реєстрація юридичної особи - Київська область
  • 3100 грн - ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
  • 3100 грн - ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
  • 3600 грн. - ІТ - Іноземне товариство;
  • 5100 грн. - АО - акціонерне товариство;
  • 3100 грн. - ПП - приватне підприємство;
  • 3100 грн. - ДП - дочірнє підприємство;
  • 4600 грн. - ФГ - фермерське господарство;
  • 4600 грн. - ГО - Громадська організація;
  • 4600 грн. - БФ - Благодійний фонд;
  • 4600 грн. - БО - Благодійна організація;
P.s. Витрати на дорогу враховані у вартість послуг;
+ 800 грн - за учасника нерезидента або іноземної компанії у статутних документах

Послуга включає в себе:
  • Податкове планування;
  • Підбір видів економічної діяльності;
  • Розробка статутної документації;
  • Організація та супровід підписання документів у нотаріуса;
  • Взаємодія з реєстраційною службою та фіскальними органами;
  • Контроль за внесенням інформації до державних реєстрів;
Реєстрація юридичної особи - Україна
  • 3700 грн - ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
  • 3700 грн - ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
  • 5700 грн. - АО - акціонерне товариство;
  • 3700 грн. - ПП - приватне підприємство;
  • 3700 грн. - ДП - дочірнє підприємство;
  • 4700 грн. - ФГ - фермерське господарство;
  • 4700 грн. - ГО - Громадська організація;
  • 4700 грн. - БФ - Благодійний фонд;
  • 4700 грн. - БО - Благодійна організація;
P.s. Витрати на дорогу враховані у вартість послуг;
+ 800 грн - за учасника нерезидента або іноземної компанії у статутних документах;

Послуга включає в себе:
  • Податкове планування;
  • Підбір видів економічної діяльності;
  • Розробка статутної документації;
  • Організація та супровід підписання документів у нотаріуса;
  • Взаємодія з реєстраційною службою та фіскальними органами;
  • Контроль за внесенням інформації до державних реєстрів;
Купівля корпоративних прав ТОВ
Купівля корпоративних прав ТОВ - м. Київ - 5000 грн.
Купівля корпоративних прав ТОВ - Київська обл. - 6500 грн.
Купівля корпоративних прав ТОВ - м. Київ - 7500 грн.
Супутні чи додаткові послуги
  • Юридична адреса - 4500 грн.
  • Купівля ТОВ - 3500 грн.
  • Виготовлення/зміна печатки, факсиміле - 500 грн.
  • Отримання свідоцтва платника єдиного податку (ЄП) - 600 грн.
  • Отримання свідоцтва платника ПДВ - 600 грн.
  • Внесення до реєстру неприбуткових організацій - 500 грн.
  • Дозвіл на працевлаштування - 5000 грн.
  • Посвідка на проживання - 3000 грн.
Внесення змін
Реєстрація змін юридичної особи
Зміни, вносяться до ЄДР
  • Зміни у статуті та установчих документах;
  • Зміна керівника чи відомостей про керівника (прізвище, паспортні дані, тощо)
  • Зміна складу засновників чи інформація про засновника (прізвище, паспортні дані, тощо);
  • Зміна КВЕДів (кодів виду економічної діяльності);
  • Зміна юридичної адреси чи інших відомостей про засоби зв'язку (тел., ел. пошта);
  • Зміна організаційно-правової форми юридичної особи;

Також можливі зміни, пов'язані зі сплатою податків:
  • Перехід на спрощену систему оподаткування (платник Єдиного податку);
  • Перехід на загальну систему оподаткування (платник Податку на прибуток);
  • Набуття статусу платника ПДВ;

Для реєстрації потрібно вказати:
  • Код ЄДРПОУ;
  • Інформація - які саме зміни відбулись;
  • Копія паспорту та ідентифікаційний номер засновника (-ів);
  • Копія паспорту та ідентифікаційний номер директора;

В ході реєстрації юрист готує такі документи:
  • Реєстраційні форми;
  • Статутні документи;
  • Довіреність на представника (не нотаріальна);
В ході розробки реєстраційних документів, юрист організовує зустріч засновників з нотаріусом, для підписання та завірення документів.

Терміни реєстрації, з моменту отримання замовлення:
1 день - розробка пакету документів;
1 день - організація підписання у нотаріуса, юридичний супровід;
1 день - подача документів до ЦНАПу;
2-3 дні - отримання Виписи ЄДР;

Вартість послуг:
Натисніть, щоб відкрити
    Юридична консультація
    Консультування у сфері корпоративного управління, підбору оптимальної моделі ведення бізнесу та системи оподаткування - є безкоштовним в ході здійснення реєстраційних дій.
    Реєстрація змін - м. Київ
    Комплекс будь-яких змін:
    • 1500 грн - ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
    • 1500 грн - ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
    • 1500 грн. - АО - акціонерне товариство;
    • 1500 грн. - ПП - приватне підприємство;
    • 1500 грн. - ДП - дочірнє підприємство;
    • 1500 грн. - ФГ - фермерське господарство;
    • 1500 грн. - ГО - Громадська організація;
    • 1500 грн. - БФ - Благодійний фонд;
    • 1500 грн. - БО - Благодійна організація;
    + 800 грн - за учасника нерезидента або іноземної компанії у статутних документах
    Реєстрація змін - Київська обл.
    Комплекс будь-яких змін:
    • 2100 грн - ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
    • 2100 грн - ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
    • 2100 грн. - АО - акціонерне товариство;
    • 2100 грн. - ПП - приватне підприємство;
    • 2100 грн. - ДП - дочірнє підприємство;
    • 2100 грн. - ФГ - фермерське господарство;
    • 2100 грн. - ГО - Громадська організація;
    • 2100 грн. - БФ - Благодійний фонд;
    • 2100 грн. - БО - Благодійна організація;
    + 800 грн - за засновника нерезидента або іноземної компанії у статутних документах
    Реєстрація змін - Україна
    Комплекс будь-яких змін:
    • 2700 грн - ТОВ (ООО) - товариство з обмеженою відповідальністю;
    • 2700 грн - ТДВ - товариство з додатковою відповідальністю;
    • 2700 грн. - АО - акціонерне товариство;
    • 2700 грн. - ПП - приватне підприємство;
    • 2700 грн. - ДП - дочірнє підприємство;
    • 2700 грн. - ФГ - фермерське господарство;
    • 2700 грн. - ГО - Громадська організація;
    • 2700 грн. - БФ - Благодійний фонд;
    • 2700 грн. - БО - Благодійна організація;
    + 800 грн - за учасника нерезидента або іноземної компанії у статутних документах
    Супутні чи додаткові послуги
    • Юридична адреса - 4500 грн.
    • Виготовлення/зміна печатки, факсиміле - 500 грн.
    • Перехід на спрощену систему оподаткування (платник Єдиного податку) - 800 грн.
    • Перехід на загальну систему оподаткування (платник Податку на прибуток)- 800 грн.
    • Набуття статусу платника ПДВ - 800 грн.
    Ліквідація
    Ліквідація юридичної особи. Банкрутство
    Алгоритм проведення ліквідаційних дій
    Рішення про припинення юридичної особи та призначення ліквідатора оформлюються протоколом зборів учасників та звіряється нотаріально. Надалі, документи подаються до Державного реєстратора та органів ДФС.

    Протягом двох місяців, кожен наявний кредитор має право заявити про свої вимоги для погашення заборгованостей. Також, проводиться перевірка діяльності підприємства службою ДФС та пенсійним фондом на повноту та правильність сплати податків та Єдиного соціального внеску (ЄСВ).

    Також, варто закрити кожен банківський рахунок, крім одного: гривневого – який використовуватиметься для завершення ліквідаційної процедури.

    У цей час, проводиться івентаризація та оцінка майна, стягується дебіторська заборгованість та складається перелік кредиторів. Зобовязання перед кредиторами виплачуються після закінчення двомісячного терміну, на основі проміжного ліквідаційного балансу, затвердженого протоколом загальних зборів учасників.

    Для завершення процедути, складається акт ліквідаційної комісії та кінцевий ліквідаційний баланс, які у свою чергу завіряються протоколом загальних зборів учасників. На даному етапі закривається рахунок у банку та передаються документи підприємства до архіву (накази, зарплатні відомості, тощо)

    Останнім кроком є подача заяви та довідки з архіву до Державної реєстраційної служби. Як результат, - повне та успішне припинення юридичної особи.
    Банкрутство, як спосіб ліквідації
    - це реалізація активів боржника для задоволення претензій кредиторів. За умови абсолютної платоспроможності, результатом такої процедури буде фінансове оздоровлення підприємства та звільнення від боргових зобов'язань.

    Особливістю даного виду ліквідації є відсутність обов'язку остаточно закривати юридичну особу, проте шансів вийти з ліквідаційної процедури досить мало.

    Банкрутство може бути ініційоване підприємством самостійно, кредитором або контролюючим органом. Якщо процедура банкрутства ініціюється за власним бажанням, - орган управління компанії призначає ліквідаційну комісію, яка звертається до господарського суду із заявою для визнання підприємства банкрутом.

    Після відкриття ліквідаційної процедури суд затверджує звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс і виносить остаточну ухвалу про ліквідацію.


    Вартість послуг:
    Натисніть, щоб відкрити

    Припинення за рішенням власника
    Юридичний супровід процедури припинення - від 6 000 грн.
    Банкрутство за рішенням власника
    Юридичний супровід процедури банкрутства, ініційованого за рішенням власника - від 16 000 грн.
    Вимушена ліквідація (банкрутство) на вимогу кредитора
    Юридичний супровід процедури банкрутства, ініційованого за вимогу кредитора - від 16 000 грн.
    ЧОМУ МИ?
    Переваги співпраці з нами
    Мобільність
    Офіс знаходиться на Майдані Незалежності до нас зручно дістатися з будь-якої частини Києва. Також, виїзд фахівця і доставка документів по Києву безкоштовно.
    Швидкість у роботі
    Замовлення виконуються відразу з моменту їх отримання. Не звикли відкладати роботу, таким чином, бажаний результат отримуємо максимально швидко
    Зручність в оплаті
    Не вимагаємо 100% передоплати. Розрахунок проводиться по факту надання послуг та здійснюється у зручний для Вас спосіб
    Як ми працюємо
    Послуги оплачуються при замовленні або
    по факту виконаної роботи
    Заявка
    Заповнюєш форму зв'язку або телефонуєш: уточнюєш ціну, терміни та перелік документів необхідних для роботи
    Нотаріус
    Під час зустрічі у нотаріуса завіряємо довіреність на ім'я одного з наших юристів та укладаємо угоду про співпрацю
    Реєстраційна робота
    Юрист готує документи, подає до реєстраційної служби чи ДФС. Моніторить хід їх опрацювання державними органами
    Приймай замовлення!
    Документи, отримані в результаті реєстраціі, передаємо під час зустрічі у нас в офісі, кур'єрською доставкою або поштовим відправленням
    Блог
    Публікації та новини
    Щоб бути в курсі останніх новин
    Підпишись на розсилку
    Електронну адресу отримано.
    Розсилка з новинами відбувається раз в місяць.
    Контакти
    +38 (044) 278-85-25
    +38 (095) 851-22-85
    +38 (097) 885-88-58

    alfa.o.office@gmail.com

    01001, м. Київ
    вул. Хрещатик, буд. 7/11, офіс 615
    центральний вхід у будівлю
    6 поверх
    Меню
    • Головна
    • Послуги
    • Прайс-лист
    • Блог
    • Контакти
    Послуги
    • Реєстраційна робота
    • Послуги для ФОП
    • Договори та ЗЕД
    • Податкове право
    • Митне право
    • Судово-претензійна робота
    Послуги
    • Трудове право
    • Міграційне право
    • Абонентське обслуговування
    • Реєстрація ТМ
    • Нерухомість, будівництво, право на землю
    Підписка на новини
    © 2015 ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "АЛЬФА-ОКС"
    Website Development: Tilda
    Made on
    Tilda