Податкове право
Захист Ваших інтересів при взаємодії з фіскальними органами. Супровід перевірок, консультації, оскарження ППР та розблокування накладних.
Підкинь роботи юристу - замовляй послугу!
Заповни форму звязку. Вкажи свій емайл або номер телефону на вибір.
Завжди на звязку: +380958512285
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
Податкове право
Обери один із наведених нижче варіантів
ПОДАТКОВЕ ПЛАНУВАННЯ
ПОДАТКОВІ НАКЛАДНІ
ПОДАТКОВА ПЕРЕВІРКА
ОСКАРЖЕННЯ ППР
Податкове планування
Податкове планування. Запит від ДФС
Запит від ДФС:
Запит про надання інформації – поширена форма спілкування контролюючих органів з платниками податку. Ігнорувати його не варто: ухилення від діалогу з фіскальною службою може виявитися підставою для проведення позапланової податкової перевірки.

В першу чергу рекомендується дослідити документ на відповідність до встановлених вимог його оформлення. Платник податку звільняється від зобовязання надавати інформацію на запит, якщо його складено з порушеннями:
  • Не вказано номер, дата, підпис чи печатка керівника контролюючого органу;
  • Не зазначено перелік інформації та документів, які необхідно направити до ДФС;
  • Не прописані підстави для направлення запиту з поясненням про необхідність у наданні інформації;
Якщо запит не відповідає вимогам, зазначеним вище, фахівець складає відповідь-відмову у наданні запитуваної інформації, у якій аргументовано пояснюються причини такої відмови.
Якщо ж запит ДФС оформлено вірно - відповідь складається протягом 10 днів, максимально коректно, лаконічно та юридично грамотно.
Підбір системи оподаткування
Загальна система оподаткування присвоюється платнику податків автоматично при реєстрації. Податок на прибуток становить 18% від доходів платника. Перевагою такої системи є відсутність будь-яких обмежень або умов відносно економічної діяльності підприємства.

Спрощена система оподаткування обирається платниками для сплати Єдиного податку. Всього виділяють 3 групи Єдиного податку:
  • Перша для того, хто займається роздрібним продажем на ринку та/чи надають побутові послуги населенню. При цьому не перебувають у трудових відносинах з працівниками, а дохід за календарний рік не перевищує 300 тисяч грн.
  • Друга група корисна тому, хто надає послуги населенню та платникам єдиного податку, зиймається виготовленням чи продажем товарів, ресторанною діяльністю. При цьому існує обмеження кількості працевлаштованих осіб (не більше 10). Дохід за календарний рік повинен бути не більше 1,5 млн. грн.
  • Третя група - відсутні обмеження з кількості працевлаштованих осіб. Дохід мусить не перевищувати 5 млн. грн за календарний рік.
  • Четверта група - для виробників сільськогосподарських товарів при певних умовах. Більшість ставок єдиного податку визначаються місцевими органами самоврядування, а для третьої групи вони прописані в ПКУ. Також там зазначені недопустимі межі та інші важливі моменти (у розділі XIV).

Податок на додану вартість (ПДВ) один з непрямих податків, який закладається у вартість товарів, робіт чи послуг. Обов'язок реєструватися платником ПДВ виникає, якщо дохід за календарний рік перевищує 1 млн. грн. (виключення: платники єдиного податку 1-2 груп).
  • Плюси: можливість зменшити свої податкові зобов'язання, купуючи товари чи замовляючи роботи/послуги у інших платників ПДВ.
  • Мінуси: контроль ДФС за коректною сплатою ПДВ та отриманням податкового кредиту. Саме тому ведення податкової звітності необхідно здійснювати дуже уважно.

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ:
Натисніть, щоб відкрити
Податкове планування
  • Підбір системи оподаткування для ФОП - 500 грн.
  • Підбір системи оподаткування для ТОВ - 500 грн.
  • Підбір системи оподаткування для ІТ сегменту - 500 грн.
  • Підбір системи оподаткування для сільского господарства - 500 грн.

  • Усна юридична консультація - 500 грн/30 хв
  • Письмова консультація та рекомендаці 700 -1500 грн.;

  • Стати платником Єдиного податку - 600грн.
  • Стати платником податку на дохід - 600грн.
  • Стати платником ПДВ - 600грн.
  • Отримати повернення ПДВ - 600грн.
  • Відповідь на запит податкової - 600 -1500 грн.


Розблокування податкових накладних
  • Юридична консультація - 500 грн/30 хв.
  • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 2000 грн.
  • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive* - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
  • Розробка позову - 2500 грн.
  • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
  • Предстваництво у суді 1100 грн/засідання
Податкова перевірка
  • Аудит документації, підготовка до податкової перевірки - від 8000 грн.
  • Проведення семінару для співробітників компанії - 2400 грн.
  • Юридичний супровід під час проведення перевірки - 500 грн./год.
    Оскарження ППР
    • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 3100 грн.
    • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
    або
    • Розробка позову - 2500 грн.
    • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
    • Представництво у суді 1100 грн/засідання
    ПОДАТКОВі НАКЛАДНі
    Оскарження блокування Податкових накладних
    Вирішення спорів з юридичною підтримкою
    З підтримкою юриста податкові спори будь-якого рівня складності легко вирішуються. В даному випадку, фахівець збирає інформацію, аналізує документи, складає чіткий алгоритм дій. 90% успіху в податкових спорах – це юридично-грамотно складені документи, впевнена, обґрунтована правова позиція, знання законодавства та досвід ведення діалогу з працівниками фіскальних органів.
    Алгоритм дій такий:
    • Отримуємо пояснення та причину блокування;
    • В 10-тиденний термін, готуємо пояснення до якого прикріплюються всі необхідні документи;
    • Якщо отримуємо Рішення про відмову в реєстрації накладної, - подаємо скаргу на це рішення;
    • Якщо отримуємо негативну відповідь комісії з розгляду скарг - складаємо позов, та подаємо його до суду.

    ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ:
    Натисніть, щоб відкрити
    Податкове планування
    • Підбір системи оподаткування для ФОП - 500 грн.
    • Підбір системи оподаткування для ТОВ - 500 грн.
    • Підбір системи оподаткування для ІТ сегменту - 500 грн.
    • Підбір системи оподаткування для сільског господарства - 500 грн.
    Податкова перевірка
    • Аудит документації, підготовка до податкової перевірки - від 8000 грн.
    • Проведення семінару для співробітників компанії - 2400 грн.
    • Юридичний супровід під час проведення перевірки - 500 грн./год.
      Оскарження ППР
      • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 3100 грн.
      • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
      або
      • Розробка позову - 2500 грн.
      • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
      • Представництво у суді 1100 грн/засідання
      Розблокування податкових накладних
      • Юридична консультація 500 грн/30 хв.
      • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 2000 грн.
      • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive* - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
      • Розробка позову - 2500 грн.
      • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
      • Представництво у суді 1100 грн/засідання
      Податкова перевірка
      Підготовка до перевірки ДФС
      З податковою перевіркою зіштовхується кожен. Головне вийти з ситуації без втрат.
      Всього є кілька видів перевірок:

      Камеральна перевірка на своєчасність подачі звітності чи оплати грошових зобов'язань.
      Проводиться на підставі інформації вказаної у деклараціях, у системі податкового адміністрування та Єдиного реєстру податкових накладних. З таким видом інспекцій бізнес зіштовхується щодня, наприклад, блокування накладної - один з результатів такої перевірки для платника ПДВ.

      Документальна перевірка на своєчасність оплати податків та дотримання валютного законодавства.
      Проводиться на підставі податкової звітності, документації підприємства та податкової інформації про бізнес-партнерів.

      Планова документальна перевірка проводиться згідно плану-графіку опублікованому на сайті ДФС. Керівник отримаує направлення у якому зазначена ціль перевірки та точна дата її проведення. Тому підготуватися для успішного її завершення цілком можливо. Як правило, підготовка до планової перевірки полягає у бухгалтерському та юридичному аудиті документації підприємства та проведенні тренінгу для персоналу.

      П
      озапланова документальна перевірка проводиться без попередження та ініціюється виключно при наявності конкретних підстав:
      • ухилення від сплати податків;
      • ігнорування податкових запитів;
      • рішення суду про призначення перевірки;
      • надходження скарг на підприємство до ДФС;
      • виявлення ознак фіктивної діяльності у контрагента;
      • невідповідність умовам принципу «Простягнутої руки»;
      • несвоєчасна подача, або неправдиві відомості у податкових деклараціях, щоквартальних звітах та інших документах;
      • реорганізація підприємства, припинення юридичної особи, проведення процедури банкрутства або подачі заяви про зняття з обліку платника податків та ін.;
      У результаті проведення перевірки керівникпідприємство отримує податкове повідомлення-рішення, у якому зазначений перелік порушень та розмір штрафу.

      Позапланова податкова перевірка проводиться без попередження, тому не завжди підприємство може бути готовим для успішного її проходження. Тому, варто підготуватися до можливих зустрічей з фіскалами заздалегідь: провести аудит документації на відповідність до норм чинного законодавства, залучити фахівця для проведення тренінгу для персоналу, тощо.

      ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ:
      Натисніть, щоб відкрити
      Податкове планування
      • Підбір системи оподаткування для ФОП - 500 грн.
      • Підбір системи оподаткування для ТОВ - 500 грн.
      • Підбір системи оподаткування для ІТ сегменту - 500 грн.
      • Підбір системи оподаткування для сільского господарства - 500 грн.
      Податкова перевірка
      • Аудит документації, підготовка до податкової перевірки - від 8000 грн.
      • Проведення семінару для співробітників компанії - 2400 грн.
      • Юридичний супровід під час проведення перевірки - 500 грн./год.
        Оскарження ППР
        • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 3100 грн.
        • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
        або
        • Розробка позову - 2500 грн.
        • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
        • Представництво у суді 1100 грн/засідання
        Розблокування податкових накладних
        • Юридична консультація 500 грн/30 хв.
        • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 2000 грн.
        • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive* - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
        • Розробка позову - 2500 грн.
        • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
        • Представництво у суді 1100 грн/засідання
        Оскарження ППР
        Оскарження податкового повідомлення-рішення
        Врегулювання спорів з ДФС
        Оскарження ППР та визнання вимог ДФС незаконними - тривалий та складний процес, проте шанси успіху збільшуються в рази із залученням до справи фахіця з досвідом врегулювання податкових спорів у адміністративному та судовому порядку.

        Адміністративний спосіб оскарження ППР:
        Скарга на ППР подається у вищий орган ДФС. Сподіватись на гарантоване досягнення позитивного результату не варто, адже у більшості випадків Державна фіскальна служба переконана у своїй правоті, та не вбачає причин погоджуватись з вимогами платника податків. Все ж, це перший крок до перемоги, та додаткові плюси для підприємства під час судового розгляду.

        Запуск процесу оскарження ППР в адміністративному порядку свідчить про те, що сума грошових зобов'язань – неузгоджена, і платник не зобов'язаний її сплачувати, поки триває спір (за умови, якщо скарга була подана протягом 10 календарних днів з моменту отримання ППР). У результаті виграється час для збирання доказів та підготовки до подальшого судового розгляду.

        Оскарження ППР у суді:
        Позов про визнання рішення ДФС незаконним подається до суду одразу, або вже після розгляду скарги у адміністративному порядку. Фахівець готує обґрунтовану правову позицію, формує доказову базу та вивчає позитивну судову практику, відвідує кожне судове засідання, готує процесуальну документацію для досягнення позитивного результату.


        ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ:
        Натисніть, щоб відкрити
        Податкове планування
        • Підбір системи оподаткування для ФОП - 500 грн.
        • Підбір системи оподаткування для ТОВ - 500 грн.
        • Підбір системи оподаткування для ІТ сегменту - 500 грн.
        • Підбір системи оподаткування для сільског господарства - 500 грн.
        Податкова перевірка
        • Аудит документації, підготовка до податкової перевірки - від 8000 грн.
        • Проведення семінару для співробітників компанії - 2400 грн.
        • Юридичний супровід під час проведення перевірки - 500 грн./год.
          Оскарження ППР
          • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 3100 грн.
          • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
          або
          • Розробка позову - 2500 грн.
          • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
          • Представництво у суді 1100 грн/засідання
          Розблокування податкових накладних
          • Юридична консультація 500 грн/30 хв.
          • Оскарження ППР у адміністративному порядку - 2000 грн.
          • Оскарження ППР у судовому порядку all inclusive* - 6000 грн. (2 інстанції, всі види процесуальних документів, представництво у судах та ін.)
          • Розробка позову - 2500 грн.
          • Підготовка процесуальних документів (відповідь на відзив, клопотання) - від 900 до 1500 грн.
          • Представництво у суді 1100 грн/засідання
          ЧОМУ МИ?
          Переваги співпраці з нами
          Мобільність
          Офіс знаходиться на Майдані Незалежності до нас зручно дістатися з будь-якої частини Києва. Також, виїзд фахівця і доставка документів по Києву безкоштовно.
          Швидкість у роботі
          Замовлення виконуються відразу з моменту їх отримання. Не звикли відкладати роботу, таким чином, бажаний резльтат отримуємо максимально швидко.
          Зручність в оплаті
          Не вимагаємо 100% передоплати. Основний розрахунок проводиться по факту надання послуг та здійснюється у зручний для Вас спосіб.
          Блог
          Публікації та новини
          Щоб бути в курсі останніх новин
          Підпишись на розсилку
          Електронну адресу отримано.
          Розсилка з новинами відбувається раз в місяць.
          Контакти
          +38 (044) 278-85-25
          +38 (095) 851-22-85
          +38 (097) 885-88-58

          alfa.o.office@gmail.com

          01001, м. Київ
          вул. Хрещатик, буд. 7/11, офіс 615
          центральний вхід у будівлю
          6 поверх
          Меню
          • Головна
          • Послуги
          • Прайс-лист
          • Блог
          • Контакти
          Послуги
          • Реєстраційна робота
          • Послуги для ФОП
          • Договори та ЗЕД
          • Податкове право
          • Митне право
          • Судово-претензійна робота
          Послуги
          • Трудове право
          • Міграційне право
          • Абонентське обслуговування
          • Реєстрація ТМ
          • Нерухомість, будівництво, право на землю
          Підписка на новини
          © 2015 ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "АЛЬФА-ОКС"
          Website Development: Tilda
          Made on
          Tilda